10 Temmuz 2010 Cumartesi

Gulet ve Yelken Seyirlerimiz


Son yazımda teknede yapılacak işlerden bahsetmiştim. Bir de gulet ile yapacağımız geziden.
Tümü geldi geçti. Anlatılacak ve yayınlanacak pek çok hikayeler ve resimler var.
Fakat öğrenmem gereken bir şey daha var.
Fotoğraf makinası veya cep telefonu ile asla dingiye binilmemesi, öğreneceklerimin arasında. Evet bu hatayı seyahatin son akşamı yaptım. Ve 16 günlük fotoğraflarımı telefonumun su alması sonucunda kaybettim. Yalnız telefonumdan bilgisayarıma gulette bir yedekleme yapmıştım. Zannediyorum ki gulet resimleri mevcut. Biricik eşim ve oğlum Nilay ile Can Marmaris'te seyahatlerine devam ediyorlar. Benim Labtop Can'ın ingilizce öğrenimine hizmet etmekte. Bu akşam döndüklerinde resimleri kontrol edip en kısa zamanda burada yayınlayacağım. Sevgili arkadaşlarım Alev ve Tahir çektikleri güzel resimleri bana gönderdiler. Bu resimleri de burada kulanacağım. Öncelikle Gulet ve Anytime ile yaptığımız rotaların Google Earth'deki iz düşümlerini yayınlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder