8 Eylül 2010 Çarşamba

Mymarina'dan Ciftlik'e

Sabah 10:00 gibi topladigimiz demir ile dogru Ciftlik'e. Uzun bir yelken seyri lie saat 15:30 da Ciftlik Rafet Baba iskelesindeyiz. Cay ve tatliyi hakketmenin yolu 10 tur yuzmek. Kizlar yuzerken biz yuzmenden direkt biralari hallettik bile. Yorulmusuz. 22:30 da yatip 10:00 gibi uyandik.
Marmaris'e dogru dumne tutacagiz. Koydan cikarken onumuzde sevimli bir yunus atliyor. Teknede bir heyacan, bir mutluluk ve kosusturmaca. Herkes fotograf ve cekme ve gorebilme pesinde. Biz onu takip ettikce, o bizimle yaris pesinde. Neyse ki cok guzel goruntuler almayi basariyoruz. Bu motive ile Marmaris'e dumen tutarken aniden Turunc' a girmeye karar verip tonoza baglaniyoruz. Yolda her zamanki gibi Arzu yine nefis yemekler yapmis. Durgun olan hava esmeye de basladi. Deniz, kahve, bira...
Aksam da burada kalmaya karar veriyoruz. Donus biletlerimiz de aldik.12.09.2010 pazar :(
Yunus sevdasi ile yazmayi unutmusuz. Bu gun ramazan bayrami. Sabah herkes havuzkuta toplandi. Buyukten kucuge siralandik. El operek bayramlasip seker ve cikolata yedik. Komsu Alman teknenin seranomimizi izlemesi gorulmeye degerdi. Tam onlara da seker ikram edecektik ki bakislarini kacirdilar.

1. Adım Yalçın Çetin. Yaşım: 31
    Mecidiyeköy'de kendi ofisimde mali müşavirlik yapıyorum.
    2000 yılında dalış-scuba sporuna başladım. SSI 1 yıldız eğitmenim.
    İdealimde yelkenli tekne alıp dünyayı dolaşmak var. Bunu gerçekleştirebilmek için ilk olarak Atlantis Yatçılık'tan yelkenli eğitimimi aldım fakat ileri seviyeye götürmek ve 2 yıl içinde yelkenli teknemin kaptanı olabilecek seviyeye gelmek istiyorum.
    Çevremdeki yelkenci abilerim böyle bir fikir verdiler; Dalış sporunu merak eden ve öğrenmek, beraber dalış yaparak ilerletmek isteyen denizcilere bilgilerimi aktarmak ve karşılığında da yelken dersi almak isterim. Dalış ile ilgilenmiyorsanız ve sadece seyahat ederken yanınızda bir yol arkadaşı arıyorsanız, yelkenliye gönül vermiş fakat tecrübesiz ama öğrenmeye istekli olan ben teknenizde gönüllü çalışırım.