28 Nisan 2010 Çarşamba

Any Time'ın alınışı


Tekne Sahibi Wolfgang ile tanıştıktan sonra Kuzenim Taner ile tekneyi check ettik.
Tüm sorularımızı sorduk.
Havuzlukta uzun bir sohbet ve içecek ikramından sonra fiyat konusunda da anlaştık.
Ertesi gün seyir için saatleştik.
Any Time'ın iç dizaynı ve yelken donanımı tam benim istediğim gibiydi. 2 kamaralı oluşu, mutfağın iskele tarafında ve bordolamasına oluşu(dikey) her iki yelkenin de furling (sarmalı) olması ana yelkenin de direğin içine değil ekstra bir sistemle cenova gibi direğin etrafına sarılması güneş paneleri oluşu vs. gibi detaylar benim aradıklarımı bana fazlası ile sunan bir tekne idi.
O gece bir türlü sabah olmadı benim için. Beklenen an geldi. Yaklaşık 2 satlik bir seyirden sonra kendimizi yine havuzlukta tokalaşırken bulduk. Bir hafta sonrasında tekne artık benim olmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder