15 Temmuz 2010 Perşembe

Serçe


Saat 06:00 gibi palamar çözdüm. Çoluk çocuk uyuyor. Kahvem, ben ve rüzgar. 3 saatlik seyrimizin sonunda mürettebat uyanmaya başladı. Diğer 2 tekne tonoz alıp kıçtan kara oldu. Bizde azim devam. Demir atacağız. Kuzenim Alper, diğer tekneden demir atma işine yardım için bizim tekneye geçti. Hava esmiyor. işimiz kolay bu sefer. Demiri attık, zinciri sereceğiz ki oda ne!!! Birden şarrrr diye bir ses. Durum belli. 60 mt zincir kavaletadan kurtuldu gidiyor. Son çıkan demir toplama Dirsek'de çaparizli idi. Hata benim durumu kontrol etmedim. Neyse tüm demir toplandıktan sonra 2. deneme de demiri atıp kıçtan kara oluyoruz. Belki de bu çaparizler iyi oldu. Eşim aksilikler konusunda da çok tecrübe edinmiş oldu. Ertesi gün rotamız Kumlubük. Diğer 3 tekne bizden ayrılacak. Malum, onlar charter teknesi. Ve yarın cuma. Devir teslim vakti geldi. Ne de çabuk geçti yine koca bir hafta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder